Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jéé, udělal jste mi obrovskou radost! Do Budapešti jsme jezdily s maminkou, když jsem byla malá, a kolikrát i o jarních prázdninách, kdy jsme v těch Széchenkách hrály dámu na stolcích ve vodě a na šachovnici nám padaly vločky...

Gellért byl tenkrát jen pro zápaďáky, ale hned po revoluci jsem si tam několikrát zašla a je to tam vážně nádherné! Lukás na nás byl moc studený, i díky utopenosti ve dvoře je tam i v létě zima... a rády jsme chodívaly na Palladium na Markétině ostrově, tam je to zas eldorádo pro děti. Na Markétině ostrově se mi líbilo i v hotelu Thermal, je tam klid a krásné výhledy od bazénů :) Ale ty Széchénky fakt vedou, to máte pravdu :-)R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1293x
Cestování a sport je mým největším hobby. Rád Vám poradím s cestou do oblastí Evropy, které jsem navštívil.

Seznam rubrik