Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Znamy si liboval. Certstvy duchodce. Natlaci jablecny most, celou zimu to popiji s kamaradem jako svarak, auto prodal, muze porad popijet, topi drevem, sport a vyziti ma. A ma klid, hlavne. [>-] Asi nekouri. Ma barak, zahradu, spoustu slepic, kraliku, ...ovocne stromy...studnu,...[>-]

0 0
možnosti

V Livignu jsem byl jen 3x, ačkoli to mám z Verony celkem blízko. Jsme nekuřáci, chlast mě nezajímá, parfémy koupím v řetězci Sephora nebo Douglas ve Veroně i levnejc a to celkem o dost, a elektroniku a fotoaparaty také. Pro mě je to jen opravdu krásné místo na výlet, kam se mi jinak zvlášť nevyplatí zajet. Ani kvůli phm, páč lpg v Livignu není...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS